- Партія Регіонів буде розпущена, а її вище керівництво піде під суд - одразу після президентських виборів
- Відтепер можемо спілкуватися і у Facebook
- Запам’ятайте їхні прізвища!
- Життя після самміту
- У Новому році – відчути себе Громадянином, Хазяїном!
20 січня 2012 Поділитись Tweet
Переговори про об'єднання опозиції треба проводити відкрито, у присутності журналістів
Переговори про об'єднання опозиції, формування списків кандидатів, координацію дій на виборах і після виборів у Раді - треба проводити відкрито, у присутності журналістів!
Досить уже безкінечних "тьорок", пустих декларацій і обіцянок.
Нехай люди побачать і самі зроблять висновок, яка партія займає відповідальну і конструктивну позицію, а хто - грається і піариться на темі об'єднання, ховаючи справжні наміри і тримаючи за пазухою каменюку.
Вимагаємо прозорості від влади - тоді давайте демонструвати прозорість власним прикладом, за принципом "Роби, як я".
Партія "Громадянська позиція" готова до відкритих конструктивних переговорів з усіма опозиційними партіями і закликає до того колег по опозиції, незалежно від того, входять вони до КОДу, чи ні.
Написати коментар
Коментарі
1..7 8..14 15..21 22..28 29..35 36..42 43..49 50..56 57..63 64..70 71..77 78..84 85..91 92..98 99..105 106..112 113..119 120..126 127..133 134..140 141..147 148..154 155..161 162..168 169..175 усі коментарі
- Партія Регіонів буде розпущена, а її вище керівництво піде під суд - одразу після президентських виборів
- Відтепер можемо спілкуватися і у Facebook
- Запам’ятайте їхні прізвища!
- Життя після самміту
- У Новому році – відчути себе Громадянином, Хазяїном!
Цю публіувцію я пропустив і тільки-тільки з нею ознайомився... (через посилання "озвучив раніше" в статті "Підписані і непідписані угоди (завершення)")
Скажу тепер одне - я прихильник саме того, про що ви написали, а тому і стаюпереконаним прихильник керованого Вами об'єднання - ГО та ПП "Громадянська позиція"...
Я передам в розпорядження керованої Вами команди всі свої напрацювання, які на протязі останніх чотирьох з гаком років робив, як кажуть, в шухляду стола...
Більше чотирьох років я провів практично в Києві... (відлучаючись до себе на Луганщину лише в невідкладних сімейних справах) ..., шукаючи ту команду, з якою мені було б по дорозі. Шукав наполегливо, а так і не знайшов...
В шухляду стола залягло все, що я опрацьовував для тих, з ким починав начебто співпрацювати, але в кінцевому результаті розходився, впевнившись в марності своїх надій та сподівань.
Вас я не зачіпав, бо відразу ж відніс до тих, хто вже побувавши у владних кріслах, підхватили бацили чинних можновладців, отримавши хронічне та невиліковне захворювання - влада заради особистих привілеїв.
Може це й на краще було, бо лише тепер я практично майже завершив свої підготовчі роботи, хоча її як в приказці - "чим далі в ліс, тим більше дров..."
Прийшов час свої напрацювання звідти (з шухляди) дістати... Впевнений, що вони потраплять в руки тих, хто їх зрозуміє і використає належним чином.
Александр З.
Анатолий Степанович, не плохо было бы публично разъяснить цель и причины подписания манифеста с Королeвской (если таковы были). Поскольку комментаторы на УП захлебываются в своих негативных коментах в Ваш адрес. И в преддверии выборов это не добавляет Вам баллов. Людей, которые доверяют Вам - эта новость не сломает, но вот сомневающимся не плохо было бы объяснить. Считаю, что правильно было бы публично высказаться по этому поводу.___А Ви його прочитайте і вкажіть хоч одну принципову позицію, яку не може підтримати громадська організація ГП?!
------------------------------
прочитавши дописи, складається враження, що весь корінь зла в БЮТі ... десь ми вже чули цю казочку, були вже тут ПРОТИВСІХИ-ЧИСТОПЛЮЇ , які 2 роки назад всих лякали БЮТом , а тим самим штовхали "бульдозера" ... виштовхали у владу ... тепер стогне вся країна ... А вони знову всю свою прить направляють не проти регіоналів і їхнього вождя Ананаса , а б"ють по БЮТу, Луценку, Тимошенко . На що розрахунок , на те що регіонали побачуть як свої своїх б"ють, злякаються, та й потікають? А може відповідь в іншому? може їхнім пером керує все та ж рука Чечетова ?!?! ...
17:58 22-01-2012 Александр З. Ув. Анатолий Степанович, не могли бы Вы рассказать, что за манифест Вы подписали с Королевской и Катеринчуком? И почему только с ними? С Катеринчуком, с которым Вы так и не смогли договориться; и с Королевской, которая по последним статьям на УП метила на роль лидера БЮТ не без помощи Банковой (http://www.pravda.com.ua/arti
=============================
100% ! МАССА ПИТАНЬ ПО ЦІЙ ДОМОВЛЕННОСТІ. ВОТ УЖ ПО ИСТИНЕ ПИСАЛ ОМАР ХАЙЯМ ..........
Чтоб мудро жизнь прожить, знать надобно немало,
Два важных правила запомни для начала:
Ты лучше голодай, чем что попало есть,
И лучше будь один, чем вместе с кем попало.
ДО "українка. 15:25 22-01-2012"
("Яценюк саме про це й говорив - про якісно новий український парламент.")
- Це часом не той Яценюк, який 4 рази не голосував у ВРУ за законопроект А.Гриценка про протидію корупції? (Пізніше цей з/п з деякими поправками в "кращу" сторону був прийнятий як президентський (В.Януковича).
------------------------------
Арсеній у Януковіча ніколи прем"єром не буде навіть ящо він об"єднає всю опозицію, не переймайтеся.Скоріше за все його проситимуть розвалити об"єднання у парламенті, запропонувавши йому вигідну посаду, як Морозу свого часу чи Литвину.
Про це заявив лідер партії "Фронт Змін" Арсеній Яценюк ... ")
- Виїденого яйця не вартують ці обіцянки Яценюка - не вперше і не востаннє... Перед виборами вони вам все пообіцяють.
українка. 15:25 22-01-2012
/Шан.Олег, Яценюк саме про це й говорив - про якісно новий український парламент. Пошукайте його виступ у запису. Відтепер народу потрібно їм допомагати бути єдиною командою/
**************
ось зараз, біжу, аж падаю! я знаю кому мені допомагати без Ваших порад!
------------------------------
оце з Днем Соборності по-українськи! То була не порада, а коротко висловлене своє бачення ситуації.
Мне важно понять - не является ли сама предложенная мной технология бредом. Может кто-то при обсуждении предложит что-то действительно работающее - в этом была моя идея.
А то, что кто-то о чем-то договорился - так они договорились между собой. Ни мне, ни Вам, ни остальному народу в их договоренностях места нет - все это понимают.
Нужна "третья сила", и чем быстрее - тем лучше.
Про це заявив лідер партії "Фронт Змін" Арсеній Яценюк журналістам після закінчення мітингу з приводу Дня Соборності та Свободи на Софійській площі, передає УНІАН.
"Ми притягнемо до відповідальності тих, хто сьогодні знущається з українців. Одним з перших рішень буде створення спеціального слідчого комітету з приводу тих зловживань і злочинів, які вчинила сьогоднішня влада", - сказав Яценюк.
Він зазначив, що об’єднана опозиція після виборів до парламенту сформує демократичну більшість у Верховній Раді.
"Знайте про те, що ті, хто сьогодні знущається над Україною, над українцями, сидячи у владних кабінетах - чи то в адміністрації президента, чи то в уряді, чи то у Верховній Раді – понесе відповідальність. Понесе відповідальність не тільки перед Богом, а також перед незалежним і справедливим судом", - запевнив Яценюк.
Интересно, что еще "позаимствует" кролик у Степаныча?
http://lb.ua/news/2012/01/22/1
_predlagaet_oppozitsii.html
**************
класно! :)) підписав, а тепер - дискусія! :)) не вийде, пане Віталію, раз підписав, то тепер - ать, два! по команді Турчинова і Яценюка! у цих хлопців такі номера не проходять!
> Александр Моргослип. 17:19 22-01-2012
Шановний Олександре, Ви про що? пізно вже, читайте підписану сьогодні Угоду. там є в т.ч. і по мажоритарним округам.
http://byut.com.ua/news/9646.h
("Яценюк саме про це й говорив - про якісно новий український парламент.")
- Це часом не той Яценюк, який 4 рази не голосував у ВРУ за законопроект А.Гриценка про протидію корупції? (Пізніше цей з/п з деякими поправками в "кращу" сторону був прийнятий як президентський (В.Януковича).
("Зауважте хто брав участь в заході.")
- Я також звернув увагу на тих активних членів КОДу, які не брали участь у заходах... І не тільки в Тернополі.
Или я совсем мечтатель?
Цель проекта - путем анализа подтвержденного «ненакрученного», достоверного волеизъявления максимального количества граждан Украины определить наиболее поддерживаемых народом лидеров в каждом конкретном мажоритарном округе.
залишається боротися лише за партійний список, але Яценюк і Ко. ще й тут якусь пакость придумають.
/Шан.Олег, Яценюк саме про це й говорив - про якісно новий український парламент. Пошукайте його виступ у запису. Відтепер народу потрібно їм допомагати бути єдиною командою/
**************
ось зараз, біжу, аж падаю! я знаю кому мені допомагати без Ваших порад!
Янукович (на добровольных началах, ес-но) собрал бы ещё меньше.
Народ не с теми и не с теми. Он не доверяет ни системной власти, ни системной оппозиции. Народ готов проголосовать за внесистемную оппозицию. Её и надо создавать, как бы ни было трудно. Надо встречаться "на камеру", но не с нардепами, а с лидерами общественных организаций, со знаковыми фигурами в обществе, даже вдвоём, но на камеру.
Ещё один момент. Если в регионах достаточно небольших представительств, то в Киеве нужна целая "армия", которую можно было бы по ФБ или другим соц сетям быстро мобилизовать.
Ещё понравилась кривая ухмылка Тягнибока, когда зачитывали текст соглашения и там была фраза о тех, кто идёт в ВР - "...и с кристально чистым прошлым" У кого оно там хоть просто чистое?
А то, что идеальных людей не бывает, как пишет Украинка, - это верно. Но кто нам мешает выбирать из неидеальных, но лучших по нашему мнению. А не опять "из двух зол - меньшее" только потому, что у того "зла" больше шансов пройти?
Поздоровляю вас з трьома роками роботи сайту.
Хочеться подякувати АС за саму наявність сайту та можливість живого спілкування. Побажати усім більш плідної та конструктивної роботи задля свого майбутнього та майбутнього неньки України. Україна відродиться тоді коли кожен не тільки буде висловлювати бажання бути почутим, а ще й вмітиме слухати інших і задля загального блага та спільного результату, буде налаштований досягнути компромісу, спільну роботу на кінцевий результат.
Ось він перший запис і перші коментарі:
http://grytsenko.com.ua/blog/v
Володимир Коваль _ Субота, 21 січня 2012, 12:06 http://www.pravda.com.ua/colum
Богдан-Львів
Праймеріз запропонований Кличком у додатку до угоди - ПОЗИТИВ, який має остудити голови "псевдоопозиціонерів"
І шо? Я впевнений попіарились, а ле буде як у Казці, "Лебудь рак та щука", це вже пройдений етап, і слова Кличка глупі, чи він гадає що якщо його і його команду виберуть то його підтримають інші опозиціонери? утопія!!!! Який природній відбір? хто до кормушки добереться той і цар? страшні люди. При помаранчевих теж всі об'єднувались против Овоча, і багато там було тих кого народ не хотів бачити, і тількі дорвались до кормухи, і почалось...я в це не вірю, це знаєте "скажу будь що, виберіть мене", намагаються будь яку ситуацію обставини в які поставлений народ використати на свою користь, не більше. Ганьба!!!
"... що саме думають опозиціонери – вороги злочинного режиму -про реформування правовідносин щодо власності в Україні: про механізми врегулювання проблем щодо спільного майна, про реформування системи реєстрації майнових прав.
Зрозуміло будь-кому, що саме правовідносни щодо власності – це ОСНОВА всього, це ПРАВИЛА боротьби за будь-який ресурс, а отже, решта проблематики – це все похідне від зазначеної основи."
http://blogs.pravda.com.ua/aut
Як передає кореспондент УНІАН, організували акцію представники Комітету опору диктатурі. Загалом в заході взяли участь близько 200 людей, в руках вони тримали національні прапори, прапори партій «Наша Україна», «Громадянська позиція», НРУ, УНП. Почалися урочистості біля пам’ятника Т.Шевченку, де на імпровізованому мітингу виступаючі наголошували на значущості Акта Злуки, а також необхідності єднання Заходу і Сходу України і в наш час для відстоювання інтересів держави та боротьби за її процвітання.
Далі люди поєдналися у живий ланцюг до пам’ятника С.Бандері. Там урочистості завершилися виконанням гімну усіма членами «ланцюга» та виступом хору «Заграва».----Це звіт. Зауважте хто брав участь в заході.
Кіровоградці з ВАМИ. ------------15:05 22-01-2012 Т.Дяків 21:18 20-01-2012 Галина
("... нам не потрібне обєднання задля обєднання,нам потрібна хоча й невелика кількість депутатів,але відповідальних за своі вчинки.")
- Абсолютно підтримую. -------------Це чудові відповіді всім тим хто агитує за об*єднання з однією метою; попасти в ВР любою ціною. Вони не розуміють що наслидки такого об*єднання обернуться катастрофою для України.
Олег Миронов
ні один із виступаючих сьогодні на мітингу політиків не сказав про те, що говорили ми тут усі протягом довшого часу, починаючи від ПТЮМа і закінчуючи Гриценком - у владу повинні прийти нові обличчя, неполітики, що мають авторитет у народі, здібна молодь- "свіжа кров". які точно могли би змінити український парламент на краще.
------------------------------
Шан.Олег, Яценюк саме про це й говорив - про якісно новий український парламент. Пошукайте його виступ у запису. Відтепер народу потрібно їм допомагати бути єдиною командою а не кидати в них камінням, бо ідеальних людей як відомо немає.
Олег, Донецк.
22:15 21-01-2012 Я:"Я знаю! Но у меня вряд ли кто спросит...Ведь, я никто. Все глухи, слепы и твердолобы(((("
Давай, спрашиваем! Если действительно дельные, то услышим, увидим и внедрим!
------------
Всего одна реакция. :-(( Вот и показатель. Слишком много амбиций на блоге. Аж прут они. Но вы, уваж. Олег, Донецк видимо, умеете с людьми разговаривать. Вам плюс в копилку) Надо вам на мажоритарный округ податься. Может и пройдете))). Ладно, шучу, конечно.
А если серьезно, то я же не для того это написал, чтобы почесать языками прямо здесь. Это серьезно. Порой блог похож на тамбур в поезде, где люди выйдя покурив и поговорив о проблемах человечества, через 5 минут расходятся по своим купе. А там дальше "пьют водку" и жалуются на свою жизнь и обстановку в стране. Но при всем при этом, если кто-то что-то предложит конкретное и дельное, то все сразу вспомнят, что у них куча дел еще...
Ладно. Я погорячился. Здесь я вряд ли найду реальных соратников. Видать вчера случайно вырвалось. Надеюсь, что никого не задел. Люди-то разные тут.
Но наводку маленькую дам. Любые банальные вещи не пройдут. Хрен вам, политики вчерашнего дня. Сгниете, как перележавший на огороде кабак. Ну, или в таком роде... Нужен нестандартный подход...
Хотя, есть здесь еще интересные люди. Как исключение, это наверно, АСГ, Белый опер, Птюм, Сергей Сам и др.
Копелиовичу А.И.
Калюжного В.Н.,
проживающего в г. Харькове
Заявление
Уважаемый Александр Ильич!
Предлагаю Вам разместить на Вашей персональной странице в Фейсбуке:
http://www.facebook.com/dmytro
план работы возглавляемой Вами общественной организации на 2011 г., а также отчет о выполненной работе.
("... нам не потрібне обєднання задля обєднання,нам потрібна хоча й невелика кількість депутатів,але відповідальних за своі вчинки.")
- Абсолютно підтримую.
Кіровоградці з ВАМИ.
к КОДу. Возникает вопрос: что будет с ГП? Анатолий Степанович
обязательно должен быть в следующей Верховной Раде.
Что теперь вообще будет?
а у виступаючих - "один кандидат від одного округу", і ясна річ, він буде від якоїсь партії. за "квотою" ;)
отже, нмд, зібралась на сцені тусовка переважно нинішніх народних депутатів, які просто знову хочуть у владу, бо вони вже без неї не можуть.
наступаємо на чергові "граблі". ось і все.
Інакше ви як партія пролітаєте назавжди, вас забудуть. Ви то не помрете з голоду, але подумайте про своїх партійців,ч им вони завинили?
Так само вигідно і Кличку це єднання, бо УДАР на межі проходження у Парламент.
Думакйте і чиніть мудро!
-zhebrivskij-ne-vse-oppozicion
segodnya-deklaraciyu-o-edinstv
Партия Украинская платформа-Соборность, а также еще несколько партий не будут участвовать в подписании декларации о единстве оппозиции, которое запланировано на сегодня, сообщил лидер партии Павел Жебривский.
"К сожалению, нет. Мы подали заявку на вступление в Комитет сопротивления диктатуре еще больше месяца назад, но пока никакого ответа нам не дали. Приглашение на события 22 января мы не получали. Мы также не принимаем участия в переговорах. Не потому, что мы не хотим, а потому, что не приглашают", - сказал Жебривский.
Политик сказал, что в такой же ситуации оказались еще три партии - Наша Украина Виктора Ющенко-Валентина Наливайченко, УНП Юрия Костенко и Конгресс украинских националистов. Он сообщил, что четыре политические силы ведут самостоятельные переговоры о совместном участии в выборах.===============Вот,кто
ЧОМУ ВСІ ПРОЦЕ МОВЧАЛИ ОПОЗИЦІОНЕРИ???
СТЕПИ К ПОБЕДЕ, киностудии Хазария 24
Ему ни с кем.
Он не член партии.
"Ни о каких слияниях Народного Руха с "Батькивщиной" речи не шло, не идет и не будет идти. Речь идет о том, что Народный Рух был и остается, я надеюсь, партнером "Батькивщины" на следующих парламентских выборах", - сообщил председатель Народного Руха Украины Борис Тарасюк.
Он также добавил, что Народный Рух является членом комитета сопротивления диктатуре и выступает за создание единого списка. "Мы выступаем за создание политического блока, но поскольку юридически блоки не могут идти на выборы, то мы соглашаемся на то, чтобы одна из партий была выбрана той партией, которая будет выставлять общий список этого политического блока. По моему мнению, это может быть "Батькивщина", - отметил нардеп.
Давай, спрашиваем! Если действительно дельные, то услышим, увидим и внедрим!
кубаноид
металлургия донбасса и кузбасса .
--------------
А Кузбасс тут причём? Эх, постарел Фидель.
14:20 21-01-2012 эсэр
19:04 21-01-2012 Сергей САМ
16:14 21-01-2012 ПТЮМ
________________________
Я Вибачаюсь за припущення, чи версію -- можливо хтось росслабився, чи щось взиграло і використало ... :))))))) -- Сергей САМ :-), чи сам себе :) ...
Нет сомнений в том, что там, где Копелиович, там успех, там победа. И приемная работает, и флаги майорять. Но чтобы закрепить эти свершения, следовало бы сделать вот что. На сайте http://grytsenko.com.ua/partyg
Что касается эсэра, то его ирония, выраженная в словах: «Огласите, пжлста, весь список работ, необходимых выполнить Харьковской организацией ГП» не совсем понятна. Работать надо не только Харьковской организации ГП, но и всем иным партийным структурам. Для сравнения скажу, что в Харькове и близко нет следов Катеринчука, Матвиенко, Клычка и многих других пиародемократов. Кстати, если Гриценко объединится с Клычко, то с кем объединяться Копелиовичу?!
Олександр Дубовик,голова Тернопільського районного осередку ГП
14:20 21-01-2012 эсэр---------- Спасибо Придурок за предложения, только они "немного" устарели.-----------СОГЛАСЕН С КОММЕНТАРИЕМ НА ВСЕ СТО,"достучатся" до людей с каждым годом всё тяжелее, и я не знаю что должно произойти в стране чтобы люди вновь обрели веру в будущее, я не знаю волшебных слов и судя по комментам никто их не знает. Но руки опускать не будем, надежда ещё не умерла, будем бороться и надеяться на лучшее.--------------------
Я знаю! Но у меня вряд ли кто спросит...Ведь, я никто. Все глухи, слепы и твердолобы((((
-Это почему?
-Чтобы пока не подпишут, из проруби не вылезали.
====================
21:22 21-01-2012 рокер 19:52 21-01-2012 Белый опер Янык,что хотел,то уже узурпировал,не без помощи и рекламы ув.АСГ
«Гав», из подворотни!.. =========== Чмок,ниже поясницы,но тоже неожидано.
Вы не к словам придирайтесь, а смотрите в корень,========= ,Что Вы,что Вы,ув.Черника,я не придираюсь,я смотрю и в корень,и под корнем, а вообще,просто люблю пошутить.Шутки мне прочищают нюх.
«Гав», из подворотни!..
http://korrespondent.net/stran
*****************
зовсім люди здуріли! очевидно, вже заслуговуємо на Кару Божу! я щось раніше такого не пам'ятаю - при житті звичайної людини, раба Божого, писати з неї ікони? дожились.
Черника
Это уже узурпацией попахивает! ===== Ув. Черника,Янык,что хотел,то уже узурпировал,не без помощи и рекламы ув.АСГ.А вся эта оппозиционноая возня ПАХНЕТ(скорее воняет)ПЛОХО,но явно не узурпацией.Лучше,принюхайтесь
------------------------------
Вы не к словам придирайтесь, а смотрите в корень, На самом-то деле народа дкмающего бояться и те и эти.Сильное развитое гражданское общество ни нужно ни Партии Рецидивистов ни КОДлу. Если бы не боялись, то сделали бы голосование: кому выступать? Но не стали т.к. понимают, что ни факт,чтобы им пришлось выступать ( или только им).Оппозицеонеры то оказались бы дутыми! Они ж в отличие от Гриценко общения, а тем более критики в свой адресс бояться. Ради эксперимента зайдите на ФБ Турчиноваи покритикуйте его там. Калюжный пускай напишет ему свои замечания, как АСГ. Посмотрим, что тот ему ответит?
Что-то мне ГП напомнило этого человека.
«Близнюк. Этот будет работать долго. Он крепыш. С Россией на ты. Не сует нос в чужие дела и знает свое дело – ЖКХ. Судьба этого деятеля полностью зависит от положения дел у Иванющенко. Если генералы России откажутся от Юры, тогда и Присяжнюк уйдет», - прогнозирует он
«Как у Аетова может рухнуть влияние, если он представитель России в Украине? Иванющенко Юрий тоже пророссийский человек. Россия их не даст в обиду», - уверен лоббист." ---
http://hvylya.org/news/exclusi
Анатолій Гриценко
....А щодо Турчинова, Яценюка, Тягнибока, які вирішили на КОДі, що крім них ніхто з інших партій не виступатиме? Станем выше тех, кто ниже нас... А люди розберуться!
--------------------
Не обов"язково брати слово, Ви станьте не вище їх а подайте їм сміливо руку,і навіть більш того, обніміться заради людей і вороги здрейфлять ще до перемоги... Ви ж один народ і Україна в нас одна, хлопці! Спробуйте довіряти один одному і перевірити як воно вийде тоді будете й бачити що робити далі.Тому поїзд не рухається, що машиніст не впевнений у собі.Така і ваша опозиція, якщо будете сумніватись один в одному то краще не ходити на вибори.
Ігор Ужгород
Анатолій Степанович, ви говорите про позицію партії "Громадська позиція" але саме партію не показуєте, лише себе особисто.
Щось міняйте
.........................
Хіба можна говорити про позицію партії у якої немає Програми? Ви чули, щоб Гриценко критикував дії влади чи заклятих друзів по опозиції з висоти Програми своєї партії? Я-ні. Було б так, можливо ії рейтинг був би вищим? Можливо. Партія популяризовувалась би, з неї б логічно випливала Програма кандидата в президенти Гриценка, все було б природно, системно. Та Анатолій Степанович прагне довести, що авто може рухатись на воді(водичці) як пальному.
Або інший приклад. Уявіть собі об'ємний стос чистого білого паперу, обгорутий в красиву бкладинку. На обкладинці напис - "Програма партії...". Уявили? Думаєте я вигадав? Ні не я.
Є такий російський письменник - Юрій Поляков, автор роману "Козлёнок в молоке". Якщо не читали, раджу - прочитайте; сподобається - гарантую.
Скидається на те, що Анатолій Степанович колись його вже прочитав...
Засекречено: Послом Джоном Хербстом, причина 1.4 (b,d). Подробности сообщил сайт WikiLeaks.ch.
1. (с) В Украине начинается коррупционный скандал, связанный с увольнением заместителя министра обороны Вячеслава Кредисова. Открыто причины отставки не называются, но по предварительным сообщениям его заподозрили в незаконной передаче недвижимости министерства обороны частным организациям.
2. (с) По имеющейся у посольства информации, Кредисов был назначен заместителем министра по просьбе самого Гриценко. Наиболее возмутительно то, что в момент назначения Кредисов находился под следствием по делу о мошенничестве и даче взятки. Кредисов был назначен вести экономические дела министерства обороны, в том числе управлять реализацией так называемого "излишнего имущества", которое досталось Украине после развала СССР и не требуется для обороны.
3. (с) Журналисты ряда изданий заявляют, что речь идет о земле нескольких военных полигонов, а также о военных заводах в Киеве и в Крыму. Они попали в собственность частных лиц. Отмечается, что подобные транзакции не могли происходить без личной санкции министра обороны Гриценко.
4. (с) Необходимо проверить, не являются ли попавшие обманным путем в руки частных лиц объекты министерства обороны Украины стратегически важными. Список объектов будет предоставлен для оценки потенциального использования против интересов США, например, в интересах международного терроризма или незаконной торговли вооружениями в обход международных санкций.
5. (c) Коррупционный скандал в министерстве обороны Украины и возможная причастность Анатолия Гриценко могут бросить тень на сотрудничество Украины с НАТО, поскольку министр обороны один из активных сторонников вступления Украины в Альянс.
Подпись: ХЕРБСТ
Читать полностью: http://h.ua/story/309218/#ixzz
("... рейтинг ГП залишається,нажаль, низьким, отже треба йти на зближення з більш рейтинговою партією чи то Кличковим УДАРом чи "Батьківщиною"...&am
- Я не розумію, що таке "рейтингова "Батьківщина" сьогодні...? Крім цього ( і головне!) - є ще й ідеологічні, суспільні цінності і принципи. "Батьківщина" як партія вже себе показала достатньо чітко і переконливо щоб не мати стосовно цього ілюзій... Достатньо згадати ПРиБЮТ.
------------------------------
Одразу видно що Ви патріот, бо кращих за нас- українців, нікого немає.Тут з Вами можно у чомусь погоджуватись а можна й ні. Не розколюйте опозиційний табір, бо всерівно боротись за людей нікому а хто й бажає то належних засобів немає. У ситуації, коли строїться розклад напередодні виборів, партії з малим рейтингом такій як ГП краще орієнтуватись на ту політичну силу, яку найбільше підтримує народ- і перемога буде в кармані. Не можеш стати королем - стань його свитою.
/Чи наразі Ви бачите людину, яка здатна повести за собою народ, стати лідером нації?
Людини я такої не бачу. Але я бачу такий нарід. Якщо нарід візьметься до роботи, то цілком можливо.
Не треба дивитися на якогось одного харизматичного провідника. Провіднику потрібна перш за все підтримка народу. Як нема громади, яка підтримає, то він ради не дасть. Те саме, як Мазепа чи інші лідери, хоча які гарні були люди.
Безумовно, провідників треба. Провідники мають бути такі, які готові цілковито присвятити себе народові. Ще не видно тих людей./
http://www.unian.net/ukr/news/
************
сучасну істину висказав, нмд.
/Янык,что хотел,то уже узурпировал/
**************
ні, ще не все. почитайте роздуми на цю тему Юлії Мостової:
http://zn.ua/POLITICS/perpetuu
… ні про яке громадянське суспільство без участі інтелігенціїї мови не може бути.»
===============
Майже повністю згоден. Почав писати в тому ж ключі. Але багато підводних каменів.
Тема заслуговує на більш широке обговорення.
Саме це мав на увазі, запитуючи 16:02 13-11-2011 Vladymyr .
«Ладно.В какую часть народа(гражданского общества) и с чем пойдём?»
Можливо тема вже обговорювалась?
Старожилы, «Белый опер», - может подскажете?
дядько Йосип
Ні в якому разі не входити в альянс з "Батьківщиною". Згадайте ідею про ПРиБЮТ. В наступній ВР ці люди будуть основними опонентами патріотичних сил. А нам воно треба?
------------------------------
І хто у Вас основні патріотичні сили? Не смішіть людей.
Основні патріотичні сили - це український народ,який вирощує хліб і доїть корови, дбає про те як забезпечити стіл кожного українця. А політики з кольоровими прапорцями повинні врешті решт зібратися в одну отару щоб захистити насущні інтереси цього народу бо інакше,якщо одних політиків вважати патріотами а інших менш достойними то нічого не вийде. Не потрібно вносити розбрат,шановний,в ситуації, що склалася, краще дивитися не стільки на тих хто входить до "Батьківщини" скільки на рейтинг ,який їй видає все той же український народ. Гриценко ж поважає народ, а народ йому вказує кого сьогодні більше підтримує. Нащо ж йти проти течії тоді коли час приймати важливе рішення.Чи Ви вважаєте що треба подарувати перемогу конкурентам?
Это уже узурпацией попахивает! ===== Ув. Черника,Янык,что хотел,то уже узурпировал,не без помощи и рекламы ув.АСГ.А вся эта оппозиционноая возня ПАХНЕТ(скорее воняет)ПЛОХО,но явно не узурпацией.Лучше,принюхайтесь.
Vladymk
// А к выборам доставить гречку. )))//
Гречка уже не актуальна)) Логика подсказывает, что афера должна быть где-то такой:
- принять запрет на ввоз какого-либо ходового продукта в страну под любым предлогом, фитосанитарным, например;
- скупить за три месяца до выборов этот продукт внутри страны подчистую, спровоцировав рост цен на него;
- расфасовать продукт в пакетики по пол-кило и уже тогда роздавать его бабушкам Черновецкого.
повірте, пане Олесю, що там окрім двох цих панів буде кого послухати. там повинні бути і моральні авторитети, а з самого початку - Молебень. то - головне. і якщо А.С. каже, що непотрібно, то значить - непотрібно.
Анатолій Гриценко
Дехто пропонує влаштувати біля Святоі Софіі скандал. Підбурюючи, мовляв, не дадуть організатори слова, так узяти його силою самому. Не той випадок і не той день. Не будемо тішити владу, не дочекається.
------------------------------
Анатолий Степанович со своей позиции лидера партии ГП прав на все 100 %.Конфликт в этот день не уместен.Да и наверное не стоит носить такой иммидж?
Но!!! Смотрите, судите по делам и запоминайте!По каким это критенриям отбирали выступающих? По росту, по весу, из какой партии сбежало больше тушек,или кого больше спонсирюют олигархи за спиной народа? Кто им дал право решать, что именно они выражают интересы народа?Почему именно им надо сообразить на троих и распределить сторонников оппозиции? А нас спрашивали кого мы хотим услышать? Это уже узурпацией попахивает! А надо, как в России:
Кому выступать? (Из рос. СМИ)
Другим поводом для ломки копий, причем еще более активной, стал вопрос о списке выступающих.
Оргкомитет формировал список выступающих по итогам ГОЛОСОВАНИЯ на фейсбуке, в котором даже у лидеров, Л.Парфенова и А.Навального было не более 6 тыс. голосов, а состав кандидатов был весьма ограниченным. Также.Инициативная группа формировала список выступающих на основании голосования на сайте онлайн-опросов Surveymonkey. В этом голосовании была возможность добавлять кандидатов, а число голосований превысило фейсбучное в разы.
Вот это и есть справедливость и КОДлу не надо считать, что народ бараны, куда погонят туда и пойдут!
предложения, только они "немного" устарели.
А написать на бигморде яныка "ГП" (желательно на самой морде) -
слабо?! Будет реклама на всю округу!
Олесь
Анатолій Гриценко
Дехто пропонує влаштувати біля Святоі Софіі скандал. Підбурюючи, мовляв, не дадуть організатори слова, так узяти його силою самому. Не той випадок і не той день. Не будемо тішити владу, не дочекається. А щодо Турчинова, Яценюка, Тягнибока, які вирішили на КОДі, що крім них ніхто з інших партій не виступатиме? Станем выше тех, кто ниже нас... А люди розберуться!
___________
Так а що ви робитимете на сцені?
І для чого збираєте своїх партійців - послухати Яценюка і Турчинова?
..............................
Не тільки послухати Яценюка і Турчинова, а ще й допомогти їм фінансово (їхнім бригадирам), бо прибічники АСГ прийдуть безкоштовно слухати Яценюка і Турчинова, а Яценюк і Турчинов виділяють із партійної каси по 15-20 грн. на чоловіка за годину стояння на мітингу.
Бригадири Яценюка і Турчинова запишуть тих, хто прийде від ГП, як своїх, а гроші скомуніздять.
- це відвертий плювок на ГП.
Відсилати розхотілось.
Явне організаційне недопрацювання.
Одиноке обличча.
"Роби, як я",
або «Як робити не потрібно» чи «Що ж, Ви, наробили»
Див. «УП», відома pulemetchica 11 _ 20.01.2012 16:54,
Додайте 22:27 20-01-2012 Калюжный В.Н. (Харьков),
Белый опер, Vladymyr, ИП-76, і навіть Вий – 2 роки, майже впусту.
Місцеві вибори 2010 - перший млин …, висновків «0»,
Найбільш яскравий приклад : Альтернатива 26 жовтня 2010, 20:39
«перша п'ятірка кандидатів "Громадянської позиції" до Львівської обласної Ради
Ігор Герич, Тарас Возняк, Олександр Фільц, Олексій Скрипник – безпартійні,
членом партії "Громадянська позиція" є лише Олег Мацех, який очолив список.
Не приховуватиму, я гордий тим, що такі люди пішли під нашим прапором.»
Щож трапилось? - виявилось винен народ – недоріс, зневірився.
Але, інших, як обрали?
Довибори 2011, 2012 - участь не приймали, напрацювань – «0»,
18 січня 2012. Брифінг в Донецьку. « Рада партії «ГП» прийняла рішення відкрити списки….»
І якби, АСГ відкрив, що по Донецьку розглядаються, припустимо, 10 кандидатур: П.І.Б.,
то це був би крок, а так…
ЮВТ місцеві вибори також не цікавили. Зрозуміло,-не той рівень.
Інша справа ВРУ. Парламентська партія. Що було потому? Бачили?
АСГ – аналогічно.
Демократія, самоорганізація,… інакше – авториторизм?
Щось не туди понесло, пробачте.
Бо відкриті - це не означає зовсім до… Не в бані.
І це зрозуміло. Має бути межа.
Але, не втримаюсь. Ні. Скорочено не вийде.
Це ж внутрішнє – тут не обговорюється.
Тут ПІАР – головне. FaceBook . ..
Анатолій Гриценко
Нмд, завтра Вы физически должны быть среди людей, "на границе" между группой под флагами ГП - и сторонниками других сил. ...А если б можно было размножить на А4 и распространить по максимуму среди пришедших на Софийскую площадь еще и текст ЭТОГО Вашего блога с предложением про открытые, в присутствии журналистов, переговоры об объединении - было б вообще сильно. Думаю, сильнее, чем выступление с трибуны...
Анатолій Гриценко
Дехто пропонує влаштувати біля Святоі Софіі скандал. Підбурюючи, мовляв, не дадуть організатори слова, так узяти його силою самому. Не той випадок і не той день. Не будемо тішити владу, не дочекається. А щодо Турчинова, Яценюка, Тягнибока, які вирішили на КОДі, що крім них ніхто з інших партій не виступатиме? Станем выше тех, кто ниже нас... А люди розберуться!
...........................
Я не розумію: що це за мітинг із усього лише трьома виступаючими?
Не треба скандалів. Треба, щоб у день свята соборності не було диктату тоталітаризму з боку окремих осіб. Я згоден, що перші три виступаючі - це названі Анатолієм Степановичем діячі. Учасники мітингу мають право почути усіх керівників партій, народних депутатів, тим більше - голів комітетів, які по їхню сторону барикад, поки вони не змерзнуть і не розійдуться.
Якщо КОД ухвалив таку дурню, що 3 виступаючих, то АСГ ж вийшов з коду, і на нього юрисдикція КОДу не розповсюджується.
А боксер здається у КОД і не входив.
Так що запрошуємо до слова усіх!
Я пам’ятаю мітинг на день Соборності при президенті Кравчуку. Здається, виступала Слава Стецько.
А завтра який телеканал транслюватиме мітинг, підкажіть будь ласка!
Василь
чи питав би Чингісхан, Атілла, Хмельницький, Ленін, Кім ЧИн Ір, Че Гевара, Гітлер, Фідель Кастро дозволу у Турчинова з Яценюком взяти слово на багатотисячному мітингу і стояв би в тихо стороні? Вони приведуть своїх проплачених прапороносців і будуть брехати всьому народові з трибуни, а Ви мовчатимете?
Такий шанс буває раз на рік!
Виступіть хочаб перед своїми шанувальниками, які там будуть. Не підведіть їх хочаб!
..........................
У мене є списаний мегафон. Готовий безкоштовно позичити його шановному АСГ на період мітингу, щоб він не залежав від Яценюка і Турчинова. Треба тільки вставити 8 елементів живлення 343.
ВР-здание,значит ДОМ.
в ВР заседают(работают)ПУБЛИЧНЫЕ люди,значит ДОМ ПУБЛИЧНЫЙ.
Каждый год в ВР делают ремонт,тратят деньги на оборудование для работы публичных людей,но каждый год бюджет страны не только дефицитный,он убийственный.Может в ВР нужно не оборудование менять,а публичных людей?(это шутка,по мотивам известного анекдота)
/Так а що ви робитимете на сцені?
І для чого збираєте своїх партійців - послухати Яценюка і Турчинова?/
**************
повірте, пане Олесю, що там окрім двох цих панів буде кого послухати. там повинні бути і моральні авторитети, а з самого початку - Молебень. то - головне. і якщо А.С. каже, що непотрібно, то значить - непотрібно. бо ми із своєї "колокольни" багато чого можемо не бачити. я, як ініціатор ідеї про те, щоб вимагати дати слово Гриценку, відмовляюсь від неї (відкликаю її:)). і щоби мене не звинуватили в можливому "підбурюванні" :), то мене завтра там точно не буде.
Кукловод
Здесь, на Западе, Форбс не читают...
.............................
Я не исключаю, что Форбс, может быть, и хороший журнал.
Но кто его вообще читает?
Зашёл на сайт - заголовки статей интересные, но самих статей нет. Деньги давай!
Стоило ли создавать журнал для Ахметова, Фирташа, Коломойского, Пинчука и Александра Викторовича? Я не уверен, что они вообще журналы читают. И уж точно колонка АСГ им не очень нужна.
Нормальным людям, украинцам, нужна и колонка АСГ, и другие материалы, но их доходы не позволяют платить за журнал полста гривень, лучше купить килограмм сыра или 6 кг грейпфруктов в АТБ.
Хорошая статья в тему:
http://www.pravda.com.ua/colum
"Бедность по-украински". За подписью Андрея Павловского. Именно потому, что статья хорошая, - не уверен, что он сам написал.
2Аватар
...2) Не називайте, будь ласка, Яценюка "опозиціей", на януковича він гра, і в цьому Ви впевнитесь після виборів.
3) Ще раз назвите Яценюка "опозиціей", знову почну на Вас гадості писать, а Ви будите "банить".
========================
Дружище,не надо гадостей.Сама наша жизнь сплошь соткана из таких "приятных" мелочей,как гадости.
А Сеню народ обзывает "оппозицией", а не АСГ.
Присмотритесь повнимательнее.
С Уважением к вам обоим, повторю свой вопрос.
- На ваш взгляд, что должна публично делать партийная организация, чтобы ее заметили?
Попробуйте продолжить список:
- "махать флагами";
- организовать работу приемной народного депутата;
- ???
Всех неравнодушных прошу подключиться. ========= Вот мы(точнее Вы)и уперлись ЛБОМ в необходимость партий с преобладанием горизонтальных связей,придерживающейся конкретного мировоззрения.Партий,которые созданы не под лидера,а лидер выбран в ходе внутрипартийной интеллектуальной конкуренции и представляет не территории или клан,а группу мировоззренчески единых людей. Сегодня сложилась ситуация,когда ГП некого(кроме АСГ)представить,но еще и нечего.Движение по по пути исключительно саморекламы ППП ошибочно и не конструктивно.(Я имею ввиду для общества,конечно в случае получения мандата лидером или еще 2-3 людьми из его окружения).Если считать Вакарчука или Руслану честными людьми(а я их считаю такими)то,что получил народ от их депутатства?Если считать,что в первом парламенте было много честных (ППП),что получили на выхлопе?
Делать что-то уже позновато,но еще возможно.Ответов за три года было множество,но те,кто родом из КПСС их не воспринимают.
Проблемка є, як бачимо. Боротьба за електорат, з одного боку, і необхідність об'єднання, з іншого боку. АСГ вийшов з КОДу і це начебто комусь на руку, комусь добре. То що робити АСГ з ГП, тепер як себе світити?
Я вже раніше на цьому блозі ставив у приклад Станіслава Ніколаєнка, який не має амбіцій очолити увесь електорат, а обмежився лише працею політичною, ідеологічною у вузькому прошарку так званих "лівих селян". Чому б і АСГ не зосередити свою увагу на окремих прошарках електорату, а від інших - увага і повага частково й сама прийде.
Таким "незайманними" прошарками, які очікують свого поводиря, можна вважати а) прошарок військовослужбовців, діючих і відставних, та б) прошарок інтелектуальної еліти України - і тих, і тих "пацанат" принижує сьогодні чи не найбільше.
Щодо інтелігенції, її історичної ролі й ролі у поточному моменті, частіше розмірковують в російських ЗМІ. Одна із перших характеристик, "РАЗОБЩЁННОСТЬ И БЕЗПОМОЩНОСТЬ". Разом з тим, ні про яке громадянське суспільство без участі інтелігенціїї мови не може бути.
Отже, можливо слід брати приклад зі Станіслава Ніколаєнка, який очолив вузький прошарок "лівих селян"?
==============================
Підтримую ! Але - 1) на Софію приходити потрібно, виступати не обов'язково.
2) Не називайте, будь ласка, Яценюка "опозиціей", на януковича він гра, і в цьому Ви впевнитесь після виборів.
3) Ще раз назвите Яценюка "опозиціей", знову почну на Вас гадості писать, а Ви будите "банить".
------------------------------
Лучше организовать доставку продуктов, как например здесь: http://www.karpovdvor.com/
А к выборам доставить гречку. )))
Дехто пропонує влаштувати біля Святоі Софіі скандал. Підбурюючи, мовляв, не дадуть організатори слова, так узяти його силою самому. Не той випадок і не той день. Не будемо тішити владу, не дочекається. А щодо Турчинова, Яценюка, Тягнибока, які вирішили на КОДі, що крім них ніхто з інших партій не виступатиме? Станем выше тех, кто ниже нас... А люди розберуться!
___________
Так а що ви робитимете на сцені?
І для чого збираєте своїх партійців - послухати Яценюка і Турчинова?
Використання впотай – шило в мішку не утаїш і аморально !
- Я не розумію, що таке "рейтингова "Батьківщина" сьогодні...? Крім цього ( і головне!) - є ще й ідеологічні, суспільні цінності і принципи. "Батьківщина" як партія вже себе показала достатньо чітко і переконливо щоб не мати стосовно цього ілюзій... Достатньо згадати ПРиБЮТ.
Да, вот тут Вакула меня своими "Покажите конкретные дела" натолкнул на мысль, что имея такую "разгалужену" сеть представительств по городам и весям можно было бы организовать грузовую коммерческую почту. Понятно, что не на базе самой ГП, а на базе тех, будем надеятся, честных людей, которые её представляют в регионах. Это работа для приёмщиков, для перевозчиков и постоянный поток людей в двери с вывеской ГП. Когда-то в лучшие время, были подобные мысли, но слишком много возни - найти в городах людей, помещения и т.д. и т.п. А сейчас другие проблемы - придут чиновники, тем более если их специально пошлют и будут вставлять палки в колёса((
/Дехто пропонує влаштувати біля Святоі Софіі скандал. Підбурюючи, мовляв, не дадуть організатори слова, так узяти його силою самому. Не той випадок і не той день. Не будемо тішити владу, не дочекається./
*************
як не треба, то й не треба :) Вам видніше.
------------------------------
Закликати до відкритих конструктивних переговрів може партія з високим рейтингом а рейтинг ГП залишається,нажаль, низьким, отже треба йти на зближення з більш рейтинговою партією чи то Кличковим УДАРом чи "Батьківщиною" але не йти на вибори самостійно бо це означатиме повне фіаско після гарних виступів на телешоу. У переговорах з Кличком потрібно було поставити ТЕРМІНИ щодо об"єднання, якщо затягує час наче у випадку з Катеринчуком, то навряд чи що вийде там де амбіції беруть верх.Водночас, не дивлячись на протиріччя з Турчиновим слід без амбіцій шукати саме з "Батьківщиною" спільну мову і вливатися в партію, створюючи окреме крило як ПРП або як "Народна самооборона". У будь-якому разі ГП не повинна зилишитися за межами ВР бо це нашкодить опозиції в цілому й вкотре розчарує народ,отже слід швидко вирішувати питання на практиці- на день Соборності ГП повинна вже знати з ким єдиним списком піде на вибори, подавши руку для об"єднання - у цьому сенс боротьби й наближення успіху. Якщо ГП не може прийняти швидке рішення то краще подивитися як подібні рішення приймають конкуренти і це точно допоможе.
================
Ну это не больше чем слова.
Чтоб было понятно и имело результат,надо
перед "Переговори про об'єднання опозиції треба проводити відкрито, у присутності журналістів
Переговори про об'єднання опозиції, формування списків кандидатів, координацію дій на виборах і після виборів у Раді - треба проводити відкрито, у присутності журналістів!...."
просто напросто указать фамилии конкретных партлидеров.
А именно так:
АСГ пишет: 1.Кличку,Луценко,Тимошенко,Кат
Щоб започкувати сам процес,давайте виберемо орган СМИ у якому будемо публіковати усе що ми будемо робити та про що будемо домовлялись.
Від ПП ГП пропонуют Фобс.Про свої пропозиції з цього приводу чекаємо від Вас відповіді на протязі неділі які надсилайте до Фобса.
Вот это и есть то,что надо.
А все остальное слова-слова-слова и не более того
и наверное очень сложно не согласиться с АСГ:"
Досить уже безкінечних "тьорок", пустих декларацій і обіцянок".
А вот:" Нехай люди побачать і самі зроблять висновок, яка партія займає відповідальну і конструктивну позицію, а хто - грається і піариться на темі об'єднання, ховаючи справжні наміри і тримаючи за пазухою каменюку"
под большим вопросом..
2Сергій, Донецьк
..Дякую за статтю, шановний Анатолій Степанович.
Проте дійсно цей журнал вартує 10 буханок хліба.
Комусь - це питання смерті чи виживання, а комусь - справа принципу - купити дорогий журнал. Як міністру культури - годинника за 70 тисяч гривень. Чи потрібна така його культура? Отож!
========================
Кроме Фобса.есть еще Вечерние Вести стоимостью полбуханки хлеба и тиражом чуть меньше чем у Фобса.Всего то 154200 и которую можно купить по всей стране.
Правда,в ней гонорары чуть-чуть поменьше.если вообще что-то платят.
Под большим сомнением,чтоб редакция Фобса ставила своей редакционной задачей способстововать объединению оппозиции.
А вот редакции ВВ это самый раз.
я не політик, не знаю що вони мають робити. але мабуть мають щось робити щоб люди їх принаймі знали в лице. як ви думаєте підуть люди голосувати за "кота в мішку"? чи Гриценко має балотуватися в усіх округах одночасно?
ви пропонуєте що? взагалі нічого не робити - тоді на виборах ГП переможе? пересічні люди, які в більшості чули про Гриценка і нічого про представників ГП на місцях, будуть за них голосувати? я не знаю що треба робити, для того є політтехнологи. але однозначно треба щось робити для пропаганди своєї пертії, коли взявся за це.
Закрывайте лавочку!
Прессу не читают, листовки тем более.
Участие в конфликтах власти с народом приводит к отрицательным последствиям, так как народ ожидает намного большего от помощников, чем они могут дать, а потому отбирают на себя тот негатив, который предназначался власти.
Просветительская работа в ЖЕКах тоже малоэффективна из-за не очень радостного настроения, с которым народ туда приходит. Студентам политика не интересна, за исключением очень малого процента.
Предприятия почти все частные, туда внедряться может только ПР, заставляя в нее вступать весь коллектив.
Та же проблема и с администрациями. Все уже или регионалы, или просто трусы.
Функционерам в партии никто не платит и не кормит, потому придется им "ДУМАТЬ ГОЛОВОЙ и проявлять ИНИЦИАТИВУ.":)))
что должна публично делать партийная организация, чтобы ее заметили?///
Иметь информационный выход в народ. (пресса, листовки).
Участвовать в конфликтных ситуациях народа с властью (пикеты, юристы /пиар).
Вести просветительскую работу (лекции) с населением (в ЖЕКах, общежитиях) и со студентами (в ВУЗах).
Внедрятся в предприятия через агитацию.
Привлекать к сотрудничеству районную, сельскую администрацию (метод левых партий и В.Литвина).
Организовывать работу с детьми ( ЖЕКи / детские площадки)
ДУМАТЬ ГОЛОВОЙ и проявлять ИНИЦИАТИВУ.
Функционерам не смотреть на партию как на кормушку и место
занятости.
І ото ж треба було президентом України обрати оту тварину, проффесора-хама, таку мразь, що ніяк не може стримати своїх інстинктів! Як могли українці дозволити їй приватизувати усі гілки влади, дозволити використовувати правосуддя для задовольняння своїх тварних інстинктів??!!
Юрія Луценка і Юлю Тимошенко - на волю! Негайно!
Пане Анатолію, викресліть із свого лексікону "пріблатньониє" обороти, - се девальвує повагу до Вас.
________________
І Путін і Янукович стали президентами завдяки ним. Людям ц подобається. Треба бути ближчими до народу;)
Такий шанс буває раз на рік!
Виступіть хочаб перед своїми шанувальниками, які там будуть. Не підведіть їх хочаб!
С Уважением к вам обоим, повторю свой вопрос.
- На ваш взгляд, что должна публично делать партийная организация, чтобы ее заметили?
Попробуйте продолжить список:
- "махать флагами";
- организовать работу приемной народного депутата;
- ???
Всех неравнодушных прошу подключиться.
Заява пана Наливайченко, про: чи є можливість продивитись інформацію по використанню бюджетних коштів в ДЕРЖКАЗНАЧЕЙСТВІ ?!
Заява пана Хорошковського, про: НЕмає амбіцій, чи думки, чи бажання на майбутнє займати пост ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ !!!? -- до теми блогу "Запам'ятайте їхні прізвища!"
Огласите, пжлста, весь список работ, необходимых выполнить Харьковской организацией ГП (кроме "мелькания флагов"), чтобы Вы узнали о ее существовании?
------------------------------
При всій повазі до ГП та симпатії до Гриценка особисто, але підтримую п. Калюжного публічної діяльності ГП в Івано-Франківську не видно. Окрім діяльності самого Гриценка. Нікого із команди не видно і не чути. То яка може бути підтримка населення?
Таке враження що ГП це один Гриценко, на жаль.
Андрей
// если Вы уже там - Кто Вы?//
Да, я уже давно "там" (в ФБ), но пока был только в образе читателя)) Хочу легализоваться одновременно с ЮВМ, но никак не дождусь... Так у А.С. слева в колонке "семья" последняя клетка остаётся всё ещё незаполненной.
20:23 20-01-2012
Черника
// Вы почему-то проигнорировали мой ЖЖ http://chernika2012.livejourna
Мне интересно Ваше мнение//
Именно в технологии проведения выборов, в фальсификациях - я практически не разбираюсь. Чтобы что-то оценивать надо хотя бы элементарные знания иметь. Единственное, связанное с выборами, до чего сам допёр - это пойти вклеить фотографию в день выборов, поскольку за просрочку меня уже должны были оштрафовать. А по воскресеньям - банки не работают и вклеивают без штрафов. Так что кому надо и кто просрочил более чем на месяц - ждите конца октября))
А по поводу опроса "что важнее" - так важно всё, но должна быть логика в выборе последовательности реформ. Так Саакашвили только на восьмом году после революции роз начал работу над новой Конституцией. А до этого начал реформы почти во всех областях. А диалектика учит, что реформы никогда не должны останавливаться, ибо нет предела совершенствованию...
Да и не так много свободного времени - надо же ещё и хлеб насущный зарабатывать в нынешних условиях. Сегодня онлайн-конференцию на точке.ру смог послушать только полчаса. Там как раз был вопрос о высшем образовании и его качестве. Что бы ещё туда добавил - так это выходной контроль специалистов. Если человек претендует на диплом гос. образца, то он должен сдать тесты по специальности (типа ВНО) не хуже, чем на "удовл-но". А вместо выходного контроля гос-во тратит кучу денег на лицензирование вузов, контроль их по десяткам параметров, а конечный результат - ниже плинтуса.
Не сдал тесты - получи диплом вуза, но без гос. гарантии его качества. Тут и коррупции будет меньше.
Я бы попросил Анатолия Степановича сделать такое предложение поимённо лидерам каждой оппозиционной партии. И сообщить нам, что они ответят. Чтобы больше не обращать внимания на тех, кто откажется или уйдёт от ответа - на такие псевдо-партии не стоит тратить время.
рокер
...
... И еще, думаю иногда Вы все же требуете от АСГ невозможного, что под силу только сплоченной команде единомышленников. Похоже с этим у него напряженка и здесь самая большая его недоработка.
777777777777777
А я, уваж. рокер, во многом согласен с уваж. Белым опером
Интересно, а много ли делает уважаемый Анатолий Степанович для того чтобы у него была сплоченная команда.
Его попытки найти соратников в прогнившей "Верховной Зраде" не считаются((
Огласите, пжлста, весь список работ, необходимых выполнить Харьковской организацией ГП (кроме "мелькания флагов"), чтобы Вы узнали о ее существовании?
Ув. Белый опер, проект и детальный план – это разные вещи. Первое реально, второе не только бесполезно, но и вредно. Вспомните советские пятилетки. Результат – сплошной дефицит. Так и здесь будет: план прекрасный, а результат плачевный. Это единственное с чем я не согласен. Все остальное – обеими руками «за».
«ви говорите про позицію партії "Громадська позиція" але саме партію не показуєте, лише себе особисто. Щось міняйте»,
которые непонятны Олександру Дубовику, означают следующее.
Партия ГП имеет, по сути, виртуальный характер (ничем не отличаясь от других пиар-проектов: Кличка, Катеринчука...). Анатолий Степанович – единственный известный (раскрученный) человек в ней. Постоянные просьбы показать кого-то из своей команды (за исключением родственников) остаются без ответа.
Я даже не знаю толком, существует ли Харьковская организация ГП? Флаги иногда мелькают, но работы не видно никакой. Строители гражданского общества отдыхают. Никаких отчетов на сайте http://grytsenko.com.ua/partyg
Анатолій Гриценко
Сьогодні здав до друку статтю у лютневий випуск журналу Форбс-Украина. Розміщу на сайті днів за десять, раніше не маю права. Принагідно: Сергія, Донецьк, більш відомого на сайті як Титаренко, прошу не турбувати заіздженими аргументами, щодо неприпустимості дописів до дорогих журналів:)
..........................
Дякую за статтю, шановний Анатолій Степанович.
Проте дійсно цей журнал вартує 10 буханок хліба.
Комусь - це питання смерті чи виживання, а комусь - справа принципу - купити дорогий журнал. Як міністру культури - годинника за 70 тисяч гривень. Чи потрібна така його культура? Отож!
Ув. Черника, план стратегичского развития не может быть конкретным. Подобные планы, по своей сути, являются многовариантными и строятся в виде т.н. «дерева целей». Не будучи специалистом в этой области все же возьмусь утверждать, что грамотно построить такой план по силе лишь специалистам на уровне скажем центра им. Разумкова. И все же я с Вами согласен, что нужно привлекать как можно больше людей к обсуждению конкретных шагов и направлений движения. В связи с этим хочу выразить свое восхищение открытой Вами страницей в интернете. Вот это замечательно. Учитесь, мужики.
Нашей проблемой остается не восприятие базовых европейских принципов,ПРАВОВАЯ СОВЕТСКАЯ,модернизированная преступно-политическими кланами под себя СИСТЕМА,отличная от европейского права и находящаяся с ним в конфликте,действующие до сегодняшнего дня государственные старые институты,противоречащие ЕВРОПЕЙСКИМ ПРИНЦИПАМ. Поэтому для будущих партий недостаточно спозиционировать себя с каким-либо мировоззрением,недостаточно знать набор традиционных для этого мировоззрения методов управления,ОСОБЕННО ВАЖНО ИМЕТЬ ПРОЕКТ И ДЕТАЛЬНЫЙ ПЛАН ПОСТРОЕНИЯ НОВОГО ГОСУДАРСТВА,НОВЫХ ИНСТИТУТОВ,ИЗМЕНИТЬ КОРЕННЫМ ОБРАЗОМ ПРАВОВУЮСИСТЕМУ(т.е.создать заново,по образцу)иметь в своих рядах убежденных,принципиальных,обра
Что касается ГП и всех остальных проектов,они не только устранились от ЭТОЙ ГЛАВНОЙ РЕФОРМАТОРСКОЙ ЗАДАЧИ,они до сих пор не спозиционировали себя МИРОВОЗЗРЕНЧЕСКИ.
У меня нет противоречий с ув. Vladymyrом касательно планов переустройства общества,более того именно он помог мне системазировать свой небогатый опыт,побудил к новым познаниям.Единственное, я не могу согласиться с ним в обязательности жесткого силового насаждения Европейских принципов,в этом он ближе к АСГ.
Ув. Рокер,если и сейчас я высказался не понятно,то готов ответить на вопросы и замечания.
Ув.рокер,страны ЕС даже за долго до образования еврозоны сформулировали для себя единые принципы,прежде всего касающиеся прав и свобод человека,общие экономические и политические принципы,среди которых свободные рыночные отношения с честной конкуренцией,свободная политическая конкуренция,схожие общие подходы к ПРАВУ,вылившиеся в Хартию, принципы местного самоуправления,…. На этой базе выстроены государственные демократические институты.Благодаря демократическим принципам,общество имеет возможность не только контролировать действия власти,но и влиять на эти действия,через протест,через судебную систему,через незыблемость основных принципов,через сформировавшийся правовой уклад. Каждая страна по своему строит гос.институты,но принципы защищаются ими одинаковые.Страны могут добавить какие-то свои принципы,но не могут отказаться от базовых.Европейские лидеры,априори,не могут стать авторитарными несменяемыми правителями,не могут принимать безнаказанно решений, противоречащих конституции и принятым общим принципам. Страны соц.лагеря и республики Прибалтики безоговорочно приняли эти общие принципы и самое ВАЖНОЕ,они изменили коренным образом ПРАВО,адабтировав его с европейским и сформировали демократические государственные институты с иными правовыми функциями и подходами. (продолжу)
журналістів партії регіонів (можливо, навіть, смотрящіх від ПР запросити, як суддів).
Так, мабуть, буде краще.
Не потрібно, потім шукати хто-кого, першим здав.
З кожним наступним днем переконуюсь
у високих аналітичних здібностях.
Ось і «20:14 20-01-2012Андрей» зацінив!
Дивує, як цього, не цінують, читачі FORBЕS.
Черніка – порахуйте, будь ласка, скільки там виборців ГП.
В інших псевдоОПЗІЦІОНЕРІВ аналітиків НЕМА? - Поведуться?
Перевірю. Гляну на «УП».
Минулий Блог виявився там яскравим.
Приєднуюсь до радісних вигуків щирих МОРАЛІСТІВ.
« Гірко!».
Але ще повернусь , треба ж ще оцінити :"Роби, як я".
Белый опер
Сергею,Донецк,участнику померанчевой революции,стороннику Социал-нациализма.
...даже если Вам не особенно нужны свободы и права,\
..............................
Мне особенно нужны именно не столько потребности, сколько свободы и права.
Именно поэтому я поддерживаю социал-национализм.
Белый опер .
Я не против АСГ,не против КОД,не проотив Удара и БЮТ,но ребята расскажите материал до КРЕСЛА,потому что я против ПР и КПУ.
.......................
Если не секрет, что Вам не нравится в КПУ то, чего нет в ПР? Или нет такого?
У наших соседей из России, например, уже 13 лет единственный выход из дурдома - проголосовать за Зюганова (но они не пользуются выходом, остаются в дурдоме). Чего им и желаю в марте месяце.
якщо можна, декілька слів не по темі.
М.Добкін про День Соборності:
"Вважаю, що це свято не всенародне. Є свята, які запали глибоко у серця народу - День Перемоги всенародне свято, ми його святкуємо по-різному тут і в західних областях. Коли ми будемо дуже толерантно ставитися одне до одного, тоді День Соборності стане всенародним", - зазначив чиновник.
http://www.pravda.com.ua/news/
****************
"День Перемоги всенародне свято, ми його святкуємо по-різному тут і в західних областях" - це висловлювання схоже на оксюморон:)
що тут скажеш? знову йому текст "немножко по-дебильному написали". сподіваюсь, що на таких "державних діячів"-бандюків ми всі дуже скоро презирливо будемо плювати зверху вниз, дасть Бог!
P.S. не полінуйтеся, а втикніть той запис (нижче - лінк), там без купюр, дітям до 18 років - не дивитися і не слухати!
харківчани, ау!
http://www.netlore.ru/mikhail_
+1.
Андрей
http://tvi.ua/ua/watch/author/
Это для тех, кто призывает Гриценко объединяться с Тягнибоком. И это не упрёк Тягнибоку или Бандере. Это факт - в результате культивирования (создания культа) Бендеры и его идей именно так, как это делает Свобода и Тягнибок получается то, что Вы увидите в начале сюжета. И все слова, сказанные потом (пусть даже самые красивые и умные) - НЕ ПОМОГУТ.
...........................
Ув. Андрей. Не распространяйте ложь. По Вашей ссылке выступает человек, не имеющий ничего общего ни с Тягнибоком, ни с СНПУ-Свободой. Этот парень представляет Свободных националистов. А Тягнибок - социал-националист.
Если Вы не понимаете разницу, расскажу Вам такой пример. В Советской армии всех украинцев, имевших мужество и гордость говорить на своём языке, тупые и дебильные русские совки называли "бандерами", отнюдь не углубляясь в тонкости платформы Бандеры.
Так и Вы сейчас: Всё, что украинское - то Тягнибок!
Не уподобляйтесь неполноценным умственно, г-н Андрей! Шануймося, бо ми того варті!
Yes!
Это будет новое качество политики - когда в ней реально (пусть и не всегда активно) участвуют избиратели. В эпоху онлайновой трансляции в сети - это затмит любое Шустер-шоу по величине аудитории. И эта аудитория будет в дальнейшем выступать арбитром и гарантом этих договорённостей.
Рокер
И еще по одному вопросу хочу Вам высказать свое мнение. Вы неоднократно утверждали, что вот у Гриценко нет конкретного плана. Я совсем не уверен, что если такой план есть, то его нужно обсуждать публично
------------------------------
Уважаемый рокер, ну тогда выйдет, что это будет не конкретный план стратегического развития Украины, а какая-то тайная доктрина :-)
Сейчас время новых Интернет-технологий! Анатолий Степанович уже сделал несколько шагов в этом направлении - одну высоту взял, осмотрелся и окопался, а надо рвать вперед и не оглядываться! В том же ФБ ( а там активная аудитория) и нужно ей предложить, обговорить программу ГП. Сначала забросить опрос,чтобы проголосовали, что важнее Конституционная реформа, Судебная реформа и Реформирование правоохранительных органов (с их люстрацией), Гарантии независимости СМИ, Реформа Армии, Общенациональная антикоррупционная кампания, Пенсионная реформа, Реформа системы здравоохранения, Дерегулирование и дебюрократизация, Реформа системы образования, Главные проблемы не названы ... . Согласна на все 100 % с ПТЮМ - активно привлекать участие избирателей!
Ув. ПТЮМ, Вы почему-то проигнорировали мой ЖЖ http://chernika2012.livejourna
Мне интересно Ваше мнение.
ПТЮМ
КАЖДЫМ словом, под КАЖДОЙ буковкой!
======================
СЛОВА! БУКОВЫ! ВЕРУЮЩИЕ: поднимите мне ВЕКИ! ГДЕ ХОТЬ ОДНО ДЕЛО?????? Так и до выборов???!!!
Черника
Так что, если с объединением не сложится, то это уж не такая великая трагедия ...
============================
Добрый вечер - посмотрите комментарии на этот же текст Гриценко в ФБ. Думаю Вам понравится.
И скорее всего - Вы правы - и Гриценко для этого (как раз) ничего и не надо делать! Пауки сами себя сгрызут и во власти и в фальшивой оппозиции.
А если бы к выборам вышли на волю Тимошенко и Луценко - они стояли бы рядом с Гриценко.
Часто хочется высказаться Гриценко, что мол недостаточно высказывается по поводу Тимошенко и Луценко. Но потом понимаешь - те кто часто "освобождает" их на всех подряд эфирах - просто набирают себе очки.
Белый опер
Сергею,Донецк,участнику померанчевой революции,стороннику Социал-нациализма.
Предлагаю порассуждать вместе.Приоритетом Социал-нациализма является прежде всего строительство СИЛЬНОГО НАЦИОНАЛЬНОГО ГОСУДАРСТВА,а права,свободы и потребности граждан вторично,что-то в третью и четвертую очередь.Но государство это опять чиновничество,это опять привелегии,даже если Вам не особенно нужны свободы и права,то Ваши потребности снова будут удовлятворяться по остаточному принципу,вам снова на не обозначенный срок будут предлагать выносить тяготы и лишения воинской службы,во имя ВЫСОКОЙ ГОСУДАРСТВЕННОЙ ЦЕЛИ.Разве уровень жизни военнослужащих армий США,Канады и др.стран,где Социал-национализм не является государственной идеологией ниже нашего или российского?
.................
Я не так понимаю социал-национализм. Вы потеряли слово "социал". А оно стоит на первом месте, выше, чем "национал". Это очень важно, а Вы этого не заметили. Социальная справедливость на первом месте.
Я не боюсь тягот и лишений военной службы, привык, знаете ли, но дело не в этом.
Не думаю, что нам надо равняться на армии США, Канады и т.п. стран, в том числе в вопросах военного строительства. Наоборот, я бы послал их к чёрту! Именно равнение на США и Канаду уничтожило Украинскую народную армию, офицеров приравняло к бомжам у мусорных ящиков, ядерное оружие под давлением США и Канады ушло вероятному противнику за шиш.
Скопированный у США и Канады "демократический цивильный контроль" над армией привёл к полнейшей деградации статуса защитника Отечества и переподчинению военного - милиционеру, то есть, к созданию полицейского государства и развалу Армии.
Вы затронули очень важную тему, достойную отдельного блога. Коротко: Вы не правы.
Сколько уже можно призывать к честному сотрудничеству сегодняшних политиков...
------------------------------
Если отбросить все иллюзии об объединении и смотреть правде в глаза, то на эти выборы мы пойдем тремя потоками: 1 - власть в лице Партии Рецидивистов; 2 - оппозиция, стоящая перед властью в шестой позиции; 3 - граждане Украины с Гриценко и Гражданской позицией. И не еще не факт, что 1 и 2 победят, т.к. их всего лишь сотни и тысячи, а граждан Украины МИЛЛИОНЫ! Так что, если с объединением не сложится, то это уж не такая великая трагедия ...
http://blogs.pravda.com.ua/aut
/4f197cf436689/
ПТЮМ
"Yes!
Это будет новое качество политики...
...Надо реально доказать, что бренд "Гриценко" и "ГП" - не ещё одни "неукорытники", а принципиально иная команда. В такой команде уже интересно работать, она будет центром тяжения всего прогрессивного в обществе."
==============================
Готов подписаться под КАЖДЫМ словом, под КАЖДОЙ буковкой! Точнее не скажешь и не придумаешь. Всё остальное - шипение недовольных всем и вся. Которые в результате получают - януковича! ++++++++++++++++++++++++++++++
Ув. ПТЮМ - публикуйте это в ФБ. Там гораздо шире аудитория. Реакция адекватнее и ботам можно установить барьер самостоятельно. Вообще - если Вы уже там - Кто Вы?
Я плачу податки державі,чи геніальному покупцю нафтових веж дядьку Бойку???
______________________
За часи незалежності тому хто при владі !?
Адаптувати Круглий Стіл до сучасних українських реалій нескладно. Було б БАЖАННЯ в опозиції. Якщо є і вималюється 22-го, то буде толк.
..............................
ЦІКАВО!... Получається, що одна і та ж ідея вже літає у повітрі.
===========================
І не кажіть. Клята Ноосфера таки існує.
*** "Получається, що одна і та ж ідея вже літає у повітрі. "
Та до ідеї питань нема.
Питання до планів конкретної реалізації та їх коректних обгрунтувань.
Щось міняйте---------------Будь ласка поясніть мені що ви маєте на увазі коли пишете, " ви говорите про позицію партії "Громадська позиція" але саме партію не показуєте ".
Цікаво, що з попередньою темою блогу "Партія Регіонів буде розпущена, а її вище керівноцтво піде під суд..." перегукується (ідентична) стаття Братів Капранових "Час кидати каміння", П'ятниця, 20 січня 2912,12:15 на "Українській правді".
Получається, що одна і та ж ідея вже літає у повітрі.
l-karja-do-timoshenko-zastosuv
теперь вы знаете, для чего камера над койкой Тимошенко. Отслеживается момент, когда ее нужно будет срочно выпустить...
НО: Вы ставите всех, к кому обратились, в неудобное (хотя для многих уже привычное) положение.
Мне кажется, Анатолий Степанович, что придя на встречу группы http://www.facebook.com/groups
(у неділю, 22 січня, о 14.30 за адресою Фролівська 1/6, Поділ.), непосредственно с Софийской площади, Вы могли бы захватить с собой и кого-то из тех, к кому обратились, чтобы устроить такие переговоры в присутствии журналистов уже послезавтра... Если согласятся, конечно.
...Хотя думаю, что сотрудничество Ваше и ГП с некоторыми журналистами-участниками этой встречи будет намного более эффективным, чем с теми, к кому Вы сегодня обратились с очередным открытым и - уверен - искренним призывом и предложением. Сколько уже можно призывать к честному сотрудничеству сегодняшних политиков...
Щось міняйте
"Эфир политического ток-шоу "Большая политика с Евгением Киселевым" на телеканале "Интер" полностью отдан представителям коррупционной группы "РосУкрЭнерго", уверяет пресс-служба "Батькивщины".
"Кроме того, проплаченным спикерам "РосУкрЭнерго" будет отведена значительная часть эфира и программы "ШустерLive" на Первом национальном канале. Власть там представляют скомпрометированные и откровенно лживые Богословская, Бродский, Бородин, Олейник и Богатырева"
Источник"
«Вчерашнее судебное заседание по делу Луценко длилось 14 часов. За это время к нему четыре раза вызывали "скорую помощь". Сегодня его в суд не привезли, а рассмотрение дела перенесли на 24 января.»
**************************
Ускорение судебного процесса над Луценко связано с тем, что судьи и руководство СИЗО, зная реальное состояние его здоровья, бояться чтобы он не умер на суде или в камере СИЗО. Лучше скорее вынести приговор, может дать условно – и умирай себе дома…
Это будет новое качество политики - когда в ней реально (пусть и не всегда активно) участвуют избиратели. В эпоху онлайновой трансляции в сети - это затмит любое Шустер-шоу по величине аудитории. И эта аудитория будет в дальнейшем выступать арбитром и гарантом этих договорённостей.
Однако для полновесного разговора надо иметь полновесную разработанную позицию в основных направлениях, чтобы потом перед экраном не импровизировать. Может быть "прокатать" это начинание с любой общественной организацией, тех же предпринимателей. Пусть они "предьявят" свои условия, ГП - свои, потом найти компромисс или равнодействующую, потом выйти на совместный меморандум и т.д.
Если Анатолий Степанович перехватит инициативу, как политик нового типа, то электоральное поле существенно изменится. Главное не боятся делать необычные для пост-совка шаги, подобные этому. Надо реально доказать, что бренд "Гриценко" и "ГП" - не ещё одни "неукорытники", а принципиально иная команда. В такой команде уже интересно работать, она будет центром тяжения всего прогрессивного в обществе.